mandag den 4. oktober 2010

Sweet Sunday - I LOVE you!

Jeg kan virkelig godt lide søndag .. Overvejende i hvertfald. Den der følelse af at det hele er lidt sovende og folk har lidt mere tid. Også tanken om at natbukser og dyne bare er helt legalt, tiltaler mig virkelig.
Sådan en søndag var det nu ikke idag. Stod ret tidligt op, tog min cykel og begav mig ud i det vanvittige blæsevejr, for at komme ned til stationen og fange et tog mod Allerød.
Skulle nemlig lige et smut ned og træne. Tog først 45 min på fuld power på løbebåndet og så en times Body Bike Udholdenhed. Phew, det var godtnok hårdt og måtte bide tænderne sammen flere gange i løbet af timen. Mit knæ brokker sig lidt for tiden og det kunne virkelig mærkes .. Øv!! Men ellers rigtig rart at få brændt noget indestængt energi af :)
Da jeg havde været hjemme i bad, tog jeg lige et smut i Føtex i en overproppet bus. Føj for den! Vi stod klemt som sild i en tønde og chaufføren havde selvfølgelig valgt at skrue op for varmen på FULD hammer.
Heldigvis kom Jesper ned i Føtex og hentede mig. Haha. Det var der forresten lige en lille sjov episode med. Han havde set en dame, som han troede var mig. Hun havde stået med ryggen til, så han var gået over og havde krammet hende bagfra!! .. Hahaha. Tror damen var blevet lidt overrasket, men da han forklarede at han troede, at det var hans kæreste, havde hun sagt at det skete engang imellem og havde smilet. Hehehe.
Vi var lige et smut i Lyngby storcenter. Jeg ville gerne lige i Stadium og kigge efter nogle træningstoppe, men fik ikke rigtig købt nogen.

Sidder lige og prøver at tage mig sammen til at få læst lidt om epilepsi. Skal på kursus fra 9-15 imorgen i Jægerspris og det omhandler epilepsi og krampeanfald. Burde nok forberede mig lidt, men det huer mig ikke rigtig. Heldigvis har jeg fået fri i morgen aften, hvor jeg ellers havde en aftenvagt og så skal jeg ikke på arbejde før lørdag morgen. Skal tilgengæld på indkald både onsdag, torsdag og fredag.
Håber i har haft en dejlig weekend, der jo desværre snart er slut.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar