tirsdag den 5. oktober 2010

Poor little woman


Vågnede rimelig tidligt ved at det blæste helt forfærdeligt og ville så lige kigge ud af vinduet for at se hvordan det så ud, og den smukkeste himmel mødte mig. Prøvede at fange et billede af den, men ikke helt optimalt kan jeg godt se.
Anyways.. Var på epilepsikursus igår og NUUUUUJ, hvor fik jeg bare ondt i den bagerste af at sidde ned så lang tid. Det var egentlig spændende nok, men til sidst var det bare lige som om at de tørre facts ikke længere havde lyst til at sætte sig fast i min hjerne.

Var mega-træt da jeg kom hjem og i virkelig dårligt humør. Lider virkelig af voldsomme humørsvingninger lige for tiden, og kan næsten blive helt bange for mig selv. Det hele sidder rimelig meget uden på tøjet og gør det hele lidt svære.
Nåh, men idag har jeg fri. Har været nede og løbe på løbebånd, været ude og handle og støvsuget. Say what!?! Klokken er kun lige godt halv 2, og synes saftbankme at jeg har nået meget, på megen lidt tid. Thumps up, little girl!!
Karen kommer her om et kvarters tid. Vi skal lige gennemgå noget, i forbindelse med det jeg endnu ikke rigtig har lyst til at røbe for meget af.
Ellers skal der ikke ske voldsomt meget i mit liv idag. Dagens store spørgsmål er hvad jeg skal lave til aftensmad og så lige fjernsynskrise. Hvor ømt er det??
De næste tre dage står den på indkald på skolen og så ellers arbejde heeeele weekenden. Damn osse!! Håber i alle har en wunder-schön tirsdag, selvom det er issebissekoldt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar