lørdag den 2. oktober 2010

Come-back & afsindig vinterkulde?!!


Som i nok har bemærket, har jeg ikke blogget det sidste lange stykke tid. Jeg har været i et slags vakum, hvor jeg har gået og vendt og drejet livssituationen godt og grundigt. Jeg er endnu ikke kommet frem til ''the final goal'' i mine overvejelser, så vil først delagtiggøre jer, når jeg er 100% sikker. Men kan løfte sløret så meget, og sige at der kommer store ændringer og at jeg nok kommer til at gå en heeeelt anden vej i livet.

Derudover har jeg lige ændret lidt på mit layout. Ikke de vilde kreative evner der har været i brug denne gang. Men, synes det skulle være simpelt og så elsker jeg den is-blå farve, så det må i altså lige holde ud og kigge på et stykke tid.
Idag har jeg weekend! Hip hurra! Har sovet heeeeelt til klokken 9(talking big stuff here). Og da jeg var blevet til et nogenlunde anstændigt menneske at kigge på, tog jeg op i byen og afleverede en masse af de bøger, jeg har haft lånt til studiet. Jeg får jo ikke kigget i dem anyways, så de ligger bare på hylden og samler bunker af støv.
Jeg var også lige i Søsterne G og købe lidt malergrej. Det gamle er åbenbart forsvundet.
Havde egentlig planlagt at jeg derefter skulle hjem, men slog lige et smut forbi H&M og endte med at blive 499,- fattigere.. Auutch!
Men altså, min sjæl skreg på en vinterjakke der IKKE er af uld. Den er på ingen måde særlig specielt, men kunne godt lide at have den på og med bæltet i taljen, kommer man ikke til at ligne sådan et telt, som man ellers godt kan ende med i vinterjakker.
Har dog ikke hevet mærket ud endnu, da min samvittighed svier lidt over det.

Resten af min dag skal bare foregå herhjemme i natbukser og sutsko, med at tænke store tanker om fremtiden.. Og, nåååh ja, varm the og fjernsyn er vel heller ikke helt at fornægte :)
God lørdag allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar