søndag den 10. oktober 2010

At føle sig som ''udskidt æblegrød''?


Burde slet ikke sidde her med computeren i skødet og have ondt af mig selv. Faktisk burde jeg være på arbejde og med dem på tur til Skovriddergården i Jægerspris, men .. Der er jo altid et men. Igår aftes da jeg var på arbejde fik jeg det rigtig skidt. Vi havde været på en rigtig dejlig tur med børnene ude i ''det blå'' ved Heather Hill oppe ved Vejby. Det havde været en rigtig god tur og jeg havde skubbet rundt med et barn i en kørestol i det fuldstændig umulige terræn og nydt det gode vejr, men på turen hjem fik jeg det bare rigtig skidt. Mit hoved begyndte at banke og følte mig svimmel. Og det fortsatte bare og blev værre, da vi så kom hjem til Granbohus. Om aftenen, da jeg havde lagt det barn i seng som jeg havde været på hele dagen, sagde de andre at jeg skulle cykle hjem og gå i seng, fordi jeg så rigtig skidt ud. Og har bare haft en rigtig dårlig nat. Har nærmest ikke sovet og hvis jeg endelig er faldet i søvn, er jeg vågnet efter et kvarter igen - ergo har det været en helt forfærdelig lang nat, hvor jeg håbede på at få det bedre. Men da kl. var 5.30 og jeg egentlig skulle op, kunne jeg godt mærke at den var gal, så ringede ud på arbejdet og meldte mig syg. Nattevagten var heldigvis rigtig sød og sagde at det var rigtig godt jeg ringede - Er det ikke helt normalt at man gør det??! :/ Ihvertfald der hvor jeg kommer fra.
Har fået det lidt bedre op af formiddagen, men er stadig bare helt ''groggy'' og føler jeg render rundt i et vakuum, som jeg ikke kan komme ud af. Har stadig hovedpine og ondt i øjnene. Har dog fået støvsuget og været nede og købe en pose gulerødder ... Stor bedrift, men mere har energien ikke været til. Sidder bare i min ''goeste'' stol nu, foran fjernsynet med jogginbukser og føler mig virkelig øm. Savner lidt pyller om mig, men det er ligesom begrænset, så slår bare tiden ihjel med de typiske genudsendelser de sender om søndagen. Håber jeg har det bedre imorgen og har lidt mere energi, for der er det jo min fridag inden 3 dages arbejde og vil rigtig gerne ned og træne. Håber i allesammen har/har haft en rigtig dejlig weekend og nydt det dejlige vejr.

This is how it looks when i feel bad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar