mandag den 11. oktober 2010

Going out



Har friiiiiiidag idag ... Og ondt i halsen. Men, det slår jo ikke en gæv pige ud, så har været tidligt oppe og nede og intervalløbe på løbebåndet. 11 km på 64 minutter. Jeg er ganske godt tilfreds taget i betragtning at jeg er lidt ude af træning med intervalløb. Fik dog godtnok lidt ondt i ''skinkebenet'' da jeg var færdig. Skyndte mig hjem i bad og så ned og handle. For havde nemlig en date med dejligste kærestemand her i eftermiddags. Vi blev enige om at tage et smut til Lyngby, hvor han inviterede på mad på yndlings-restaurant i Lyngby storcenter. Butterfly - de har virkelig nogle helt igennem fanstastiske sandwich. Ummiyummi, det kan Jeanne godt lide!! Forelskede mig også i en suuuuper dejlig sweater fra ONLY. Sådan en rigtig vams, som ville være SÅ dejlig til den kolde tid nu her, men desværre indbyder min konto ikke til det store tøjindkøb efter jeg købte jakke forrige weekend, så det var med sorg i sindet, at jeg måtte hænge den tilbage på stativet. Suk ...
Det var godtnok svært at tage afsted fra butikken uden at have den med hjem i en pose. Mon jeg alligevel ender med at være den lykkelige ejer af den, inden ugen er omme? Hmm...
Imorgen har jeg en aftenvagt. Orker det ikke. Er ikke ordenlig frisk. Har ondt i halsen og kinder der brænder, men føler ikke rigtig jeg kan ringe ud og melde mig syg igen, når jeg nu sagde i søndags at jeg ville komme som planlagt tirsdag. Så det er nok bare med at bide i det bitre æble og nuppe mine aftenvagter tirsdag og torsdag og min morgenvagt onsdag og så ellers bare weekend fra torsdag aften af. I do really need that!
Har bare SÅ meget brug for en omgang ferie. I næste uge er det jo i princippet efterårsferie, men ikke for mig. Det er faktisk en uge, hvor der er rigtig meget tryk på. Arbejde mandag, tirsdag, onsdag og torsdag ... Puhaa. Kan slet ikke lige overskue tanken om det lige nu, but I know I have to. Resten af aftenen skal gå med en MASSE fjernsyn. Robinson Ekspeditionen og Sommer I Sunny Beach. Er en sucker for ''dårlig'' underholdning idag og så en kop varmt et-eller-andet til halsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar