tirsdag den 12. oktober 2010

Auwsi i mauwsi


Ligger under min dyne. Der er lige præcis 2 timer til jeg skal møde på arbejde og jeg har bare det sygeste skod-agtige mavekramper. Det gør ondt helt om i ryggen og min mave larmer heeeeelt sindsygt. Bliver så pjevset når jeg har ondt i maven, og har bare mest lyst til at ligge mig i fosterstilling og have usandsynlig ondt af mig selv .. Også selvom det sikkert ikke får det til at gå væk. Har forsøgt at spise nogle riskager og drikke et STORT glas jordbær-saft, men synes ikke rigtig at det har haft nogen positiv effekt. Det har virkelig bare snart at gå væk, for kan ikke rende rundt på arbejdet med en mave der brøler værre end en farlig tiger-mis, og som samtidig gør så ondt, at jeg allermest bare har lyst til at kravle nede på gulvet.

Anyways .. Har her i formiddags haft besøg af Karen og vi snakkede mine kompetencer igennem. Svagheder og styrker i forhold til arbejdsmarkedet/uddannelse. Det var egentlig meget fint, er dog bare lidt forvirret omkring det hele lige nu.
Men som sagt skal jeg på arbejde her lige om snart og kan ikke nå at udrede voldsomt meget inden da. Har egentlig rigtig meget lyst til lige at tage mig en morfar, inden jeg skal smide kroppen op på cyklen og begive mig afsted. Er SÅ heldig at dejlige Hr. Kæreste kommer ud på arbejdet og henter mig i aften kl. 22 når jeg har fri, og køre med herhjem og sover. Skal møde i morgen tidlig kl. 6, og så kan han køre mig derud igen. Det passer supergodt, for så slipper jeg for at skulle cykle i mørket, hvilket jeg virkelig ikke bryder mig om. Det må helt klart være en win-win-situation, for samtidig har jeg også en god ''varme-pude'' i aften når jeg skal sove og det er koldt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar