onsdag den 8. september 2010

Den ''fede dreng''.


Orh, hvor ville jeg altså gerne eje en Fat Boy .. Meeeen, vil på ingen måde give 1899,- for sådan en. Det er jo helt absurd, så det må vist blive i drømmene lige pt. Suk..

Synes jeg havde en laaaang ud noget udmattende dag på jobbet igår. Mødte ind kl. 10 og var så lige til et 4-timers personalemøde, der var en anelse rodet og hvor tråden blev tabt lidt for mange gange - efter min mening i al fald.
Derefter havde jeg aftenvagt. Der skulle komme ny dreng på ophold + at vi havde et par drenge, som var relativt udadreagerende, så man skulle være på stikkerne hele tiden.
Jeg brugte en del tid på at spille fodbold med et par store tvillingedrenge ude i haven og så længe jeg var med derude, fungerede det fint. Jeg er virkelig ingen haj til fodbold og er faktisk rimelig bange for bolde og for at få den i hovedet, så lod dem rimelig hurtigt få en sejr og så kunne de ellers hovere stort med armene i vejret.
Jeg fik en del ros fra mine kolleger igår og sagde at de synes jeg var rigtig god til at spørge når der var noget jeg var i tvivl om, men at jeg samtidig var rigtig god til bare selv at ''gå til makronerne'' :)
Idag har jeg lige en fridag, hvilket er suuuper dejligt. Har faktisk ingen vilde planer. Har avs i maven, så tror bare at jeg skal slappe lidt af og så skal jeg forresten også lige ned i byen og se om jeg kan få fat i nogle lidt bedre cykellygter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar