tirsdag den 24. august 2010

Do I need?

Silver Studded Dress DKK 129, Club L - NELLY.COM

Har været vågen siden halv 5. Hvorfor? Jeg ved det ikke. Sover virkelig helt afsindig dårligt lige for tiden, og når det så samtidig rusker helt vildt udenfor i træerne, må jeg give fuldstændig tabt i forhold til søvn. Hmm.. Falder vel om på et eller andet tidspunkt af træthed og er TVUNGET til at sove. Right now Im going strong.
Men når jeg nu ikke kan sove, sad jeg lige og kiggede på Nelly.com - i særdeleshed kjoler og stødte på denne lille skønhed. Synes den er rigtig fin, ved dog ikke om den er lidt konfirmand-agtig? Jeg skal til at par arrangementer det næste stykke tid, hvor jeg tror den ville gå godt i spænd med en blæser og måske nogle wedges? Så er det bare at man kan banke hovedet direkte ned i maven og brummer over hvor møghamrendefrustrerende det er, at det er lige sidst på måneden og samvittighed og konto ikke indbyder til de vilde udfoldelse. GodDamnit!

Skal på indkald idag og skal vistnok idag gennemgå første del af vores praktikopgave. Har fået lavet institutionsanalysen, men må virkelig indrømme, at jeg synes det er en helt igennem underlig opgave vi skal skrive. Ville tusind gange hellere skrive en case om et givent barn på Granbohus og kigge på det, med en masse teoretiske perspektiver. Men, no no! Det skal være fint og flot med institutionsanalyser og kulturanalyser. Hmf!!

Efter indkald skal jeg direkte til Jægerspris til et møde for os respektive praktikanter på Granbohus, så jeg er nok først hjemme engang i løbet af aftenen.

Have a nice day all of you :) - og husk nogle tunge sten i lommerne så i ikke blæser væk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar