tirsdag den 24. august 2010

''Jamen, du gør det jo så fint!''


For pokker, hvor var det bare helt afsindig mørkt imorges, da min alarm ringede kl. halv 5. Jeg havde virkelig svært ved at tro på, at jeg overhoved havde nået at sove, og følte slet ikke at jeg skulle op dér, meeeen.. Det sku' jeg altså bare lige.
Et meget koldt bad og en 5 km'ers cykeltur, kan nu gøre rigtig meget underværker, så man formår at vågne . Vi fik vækket børnene, der også var enormt mandags-trætte og klargjort dem, til deres busser kom og hentede dem, for at køre dem i skole.
Derefter var det tid til at klargøre til de nye børn, der skulle komme her i eftermiddag.

Jeg havde en times vejledning med min vejleder idag og hun starter med at spørge hvordan jeg selv synes det går?? Jeg ved ikke helt hvad jeg skal svare og tror jeg tøver, helt uden at svare, hvorefter hun så siger; ''Jamen, du gør det jo så fint!! Tro på det du gør, Jeanne!''. Hun mente at jeg, i forhold til den tid jeg havde været der, var supergodt med og turde prøve nogle ting. Vi fik også snakket om nogle aktiviteter jeg gerne ville lave med nogle af børnene; Bl.a fingermaling med en multihandicappet dreng og et sansebad, med en masse plastikkugler op i badekaret når han skulle i bad. Vi snakkede også lidt om muligheden for måske at kunne tage op til SNOEZEL huset i Helsingør, som er sådan et sansehus, men det kræver bare at man har et 2-timers kursus.
Men i hvertfald var jeg alt i alt meget meget lettet, da jeg havde haft min vejledningstime og voksede lige et par centimeter. Fik lov at låne en bog med hjem der hedder ''Hjerner på begynderstadiet'' som hun syntes var rigtig relavant jeg læste.

Jeg havde fri kl. 12 og kl. 13 kom Karen(mentor). Hun havde været på ferie og imens havde jeg haft en afløser, men det var nu rigtig rart at det var hende der var der igen. Hun er lige lidt mere praktisk og det kan jeg godt lide. Vi aftalte et møde med banken næste torsdag, men henblik på at få lagt min kassekredit om til et lån. Hun sagde at en kassekredit er direkte bondefangeri af de unge og at jeg med et lån i stedet vil have en mulighed for at kunne afbetale. Jeg er skeptisk, men gik alligevel med til at lave et møde.

De næste tre dage skal jeg på indkald på skolen. Det skal nok blive interessant og se hvor meget kaos der er :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar