onsdag den 25. august 2010

Even though..


For lidt tid siden, var jeg helt igennem ''kreativ'' og lavede det her billede, med nogle af de billeder som Jesper og jeg har taget sammen, og derfor synes jeg lige det skulle smides op. Kreativiteten er måske ikke stor, men det er ikke altid der skal så meget til. Bliver i hvertfald glad af at kigge på det, og har det som screensaver på min bærbar.
Nogle af billederne er halvgamle, men det gør dem jo ikke mindre sjove.
Wehhuuu!! Kunne sove helt til kl. hvart over syv idag, for jeg skulle i skole og skulle først være der 8.55. Eller, skole er måske så meget sagt, men skulle i hvertfald på indkald. Synes GODTNOK vores klasse er blevet MEGET lille, efter meritterne er gået ud!! Så er det lige man tænker ''WOOW!''. Vi blev delt i nogle institutions-grupper og skulle diskutere nogle spørgsmål, som vi fik udleveret på papir. Vores gruppe kom bare aldrig så langt, for vi havde nogle spændende oplevelser fra praktikken, som vi ville dele med hinanden. Vi fik også endeligt godkendt vores læringsmål og underskrevet dem, så det var rigtig dejligt.
Da vi havde fri, tog jeg ned og trænede. Synes faktisk det var enormt kedeligt at træne maskiner(løbebånd, crosstrainer etc.) ligepludselig. Har jo primært været til BodyBike det sidste lange stykke tid. Blev der dog alligevel en times tid og fik lidt sved på panden, men kan godt mærke at det bare er langt federe at være til BodyBike og blive total brændt ud.
Har lige siddet og ordnet en institutionsanalyse, som jeg skal have med på skolen i morgen. Så er det gjort, og jeg kan nyde aftenen i fred og ro med fjernsynet. Er bare enormt træt lige for tiden, så tror det er en rigtig god plan.

Imorgen skal jeg på indkald igen og direkte derefter, skal jeg hele vejen til Jægerspris(!!) til et møde for os praktikanter på Granbohus. Det skal nok blive meget spændende og ser helt sikkert frem til at få noget mere info om Granbohus, selvom jeg synes jeg allerede ved en hel del :)

2 kommentarer:

  1. Sikke kreativ du har været der :o)

    *N.xenia
    www.nxenia.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Sikke en fed og dejlig college, du har lavet :)

    Kig forbi www.denlillamus.blogspot.com

    SvarSlet