søndag den 8. august 2010

Rainy shity sunday..

Hmm. Ja, planen var igen Jesper idag, men igen skrev han imorges at han stadig var dårlig og vi måtte udsætte det. Må indrømme at jeg bliver lidt arrig og kommer til at tage det lidt personligt. Derfor reagere jeg også rimelig kraftigt på det. Egentlig er det nok ikke meningen(ved det helt ærligt ikke helt), men har rimelig mange indestængte følelser lige på det punkt.

Jeg besluttede at tage til Allerød og tage en Body Bike Udholdenhedstime. Havde ikke kørt en udholdenhedstime før, men det var egentlig fint nok. Der var bare utrolig varmt i lokalet og mange mennesker igen.Da jeg var færdig dér styrtede det bare ned, så løb over til stoppestedet og var så heldig at fange en s-togsbus næsten med det samme, så blev ikke særlig våd.

I Hillerød var jeg lige forbi SuperBest der havde åbent. Ville egentlig købe noget kylling til aftensmaden, men min pengepung ville simpelthen ikke give 35,- for to skide selvdøde kyllingfileter, så fik ikke noget med hjem til aftensmaden og ved ikke hvad det bliver det. Har ikke rigtig nogen appetit og er generelt bare i et rimelig ''low'' humør idag.

Har ellers holdt mig rimelig meget på toppen de sidste mange dage, men idag er bare noget L***.

Skulle egentlig gøre rent, men kan ikke rigtig overskue det, så har udskudt det til i morgen formiddag inden jeg skal på arbejde og så må jeg bare give hytten en ordenlig tur.Kan ikke lige overskue ret meget andet lige nu end at sidde i min stol med fødderne oppe og tulle rundt på nettet. Er enormt træt og ville egentlig gerne have en lur, men med frygten for ikke at kunne sove i nat og med det i mente at jeg ved jeg kun ca. vil få 5 timer mellem mandag og tirsdag, ved jeg ikke om jeg tør.

Tror jeg vil sætte mig og læse lidt i TFT-bogen igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar