mandag den 9. august 2010

Meget vådt bevismateriale

Var lige ude på en virkelig våd gåtur her før og tog nogle stemningsbilleder på min lille tur.





Det var edderbankme en våd tur! Var faktisk våd helt ind til skindet da jeg kom hjem, så måtte hoppe direkte i bad. Det var egentlig ikke fordi det var specielt koldt, det var bare rigtig rigtig vådt og klamt. Min fik da lige lavet den officielle gummistøvle-test og de er 100% vandtætte :)


Har faktisk ikke lavet en dytfis nu her i eftermiddag. Set fjernsyn, sovet og siddet i vindueskarmen og kigget på at dem der bor overfor har lavet hegn i øsende regnvejr. Ikke videre inspirerende, men nu alligevel meget hyggeligt.

Her kl. 21 skal jeg se film på Tv2. ''To verdner''. Så den i biografen for nogle år siden og synes den var supergod.
Ellers skal jeg bare tidligt i seng. Skal lige et smut op i byen i morgen formiddag inden jeg skal på arbejde(Jeanne!!! Rengøring??!!) og købe nogle cykellygter, for kan jo godt fornemme på det hele at det nok er rimelig mørkt imorgen aften når jeg skal cykle hjem fra arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar