søndag den 8. august 2010

Undskyld kære bankkonto

Planen var egentlig at jeg skulle være sammen med Jesper idag, men vågnede ved en sms fra ham hvor han skrev at vi måtte droppe det, for han var syg .. Hmmm.. Blev faktisk pisse ked af det, for alle odds er altså bare imod os lige for tiden synes jeg.
Nåh, men skulle jo finde på et eller andet og lave idag, så tænkte at jeg lige kunne tage forbi biblioteket og aflevere det læs bøger jeg nu har haft liggende flere måneder og ikke engang kigget i. Da jeg var deroppe fandt jeg den TFT-bog(tankefeltsterapi-bog) jeg har haft reserveret lææænge nu (hvad med evt. at give en besked om at de har den??). Nåh, men jeg lånte bogen og gik lige et smut over i Slotsarkaderne, hvilket jeg ALDRIG skulle have gjort og må ned på mine grædende knæ og undskylde over for min bankkonto... Undskyld undskyld undskyld, men ja.. Kom til at bruge penge.... Men altså, til mit forsvar synes jeg faktisk at jeg manglede, for har idag smidt endnu en sæk ud med tøj, som min krop aldrig vil i igen.
Var både i H&M og den nyåbnede ONLY.
I H&M købte jeg et par grønne hørbukser, et tyndt fletbælte og den dejlige grå poncho-ting, som jeg tror bliver heeeelt perfekt nu her i sensommer-aftnerne, når jeg skal cykle hjem fra arbejde.

Jeg var jo også lige inde i ONLY der var helt nyåbnet og faldt over nogle rigtig fine jeans til kun 150,- og jeg må altså indrømme at sådan nogle mangler jeg også. Jeg har så svært ved at finde nogle jeans der sidder ordenligt, for synes bare allesammen gaber helt vildt omme ved ryggen når jeg har dem på, men de har var faktisk okay. Fandt også en hvid cardigang til 75,- og 2 stk. tanktop der kostede 30,- stykket. Bonus var så da jeg kom hjem, at jeg opdagede jeg kun havde betalt for den ene tanktop. Var egentlig lige ved at hoppe op på cyklen og køre ned og betale for den, men tænkte at det jo egentlig ikke var mit problem. Så nu er jeg indehaver af lidt nyt tøj og.. nåh ja, måske også lidt dårlig samvittighed.
Synes eftermiddagen er en smule kedelig, så før satte jeg mig i lænestolen og begyndte at læse i TFT-bogen, det var meget interessant at læse, men VÅGNEDE lige pludselig ved at jeg knaldede hagen ned i brystet og var halvvejs på vej ned på gulvet. Okay, der var nok en der lige fik sig en morfar der midt i læsningen. Hehe.

Ligenu sidder jeg bare og luller lidt rundt på nettet(ja, selvfølgelig udover at blogge) og høre min yndlingssang med Bliss. Elsker den virkelig. Synes den er så smuk.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar