mandag den 9. august 2010

''Fucking blogging''

Argh, har altså mit hyr med at få styr på billederne når jeg blogger. Synes ikke liiiiige opstilling bliver, som den er i kladden.. Nåh. Det må der arbejdes hårdt på i fremtiden.

Er bare vågnet waaaaaay to early idag. Skal først møde på arbejde kl. 14 og har en laaaang aftenvagt foran mig, så burde egentlig nok have prioriteret at få sovet bare en smule længere her til morgen. Kan bare ikke. Når jeg så tænker på at jeg højest sandsynlig først kommer i seng omkring midnat i nat og allerede skal op igen imorgen kl. 5, bliver jeg lidt arrig på mig selv, over at sidde her total overskuds-agtig og tænke at det klare jeg snildt.. I'll guess you'll learn the lesson later, sweet Miss - May the sweet coffee carry me through it.

Undre mig virkelig over at det faktisk snart har regnet et helt døgn, mere eller mindre non-stop. Synes det er rimelig vildt og det må MEGET gerne stoppe indtil kl. 13:30. Jeg beder ikke om enorme mængder sol, bare opholdsvejr til at cykle. Jeg er ikke just den lykkelige indehave af et sæt gummi/plastiktøj(regntøj!!) og vil gerne igennem dagen uden at skulle ligne en druknet rotte.

Hov, fik slet ikke vist mit nye absolutte yndslingssted i lejligheden igår.. Seeee!

Det er virkelig dejligt at sidde her i mit store vindue og læse. Hele vinduet kan åbnes som en dør, og så kan min po-po lige være i karmen. Synes det er en okay løsning, når jeg nu ikke er så heldig at have en altan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar