søndag den 1. august 2010

Mange ting - For lidt tid??

Kan godt mærke at jeg bliver ''semi-stresset'' ved tanken om alt det jeg skal nå den kommende uge. .. Phew .. Ugen lyder som følger;

Mandag; Løbe fra morgenstunden, Ringe til Læge, Starte i praktik på Granbohus fra 12-21.
Tirsdag; Granbohus fra 7-21
Onsdag; Spinning i Allerød kl. 9, Til Helsingør hos Susanne om eftermiddagen, Bestille vasketid.
Torsdag; Forhåbentlig(!) vaske en ORDENLIG bunke tøj hele formiddagen, handle ind.
Fredag; Spinning i Allerød kl. 9, I byen og købe fodpleje og frimærker, evt. bytte H&M-fejlkøb.
Lørdag; Store rengøringsdag
Søndag; Træne ... SOVE!!! Og lade op til ny uge.

Umiddelbart lyder det jo ikke af så meget, men når man nu har gået i 5 uger snart og lavet ingenting, kan det alligevel godt virke som en mundfuld.

2 kommentarer:

  1. Jeg bliver småstresset bare af at læse det, da det minder mig om at jeg har lignende gøremål for næste uge også. Åh, at komme igang efter sommerferien er en killer.

    SvarSlet
  2. Heej Jeanne

    Hvor er det fantastisk at se personer man kender der har en blog. :)
    Nu følger jeg ihvertfald trofast med :D


    Camilla (Med et O til sidst ;) )
    http://graphicaffair.net/mrfreckles/

    SvarSlet