torsdag den 5. august 2010

Kooom nu JEANNE!!!! . Og så en dummeflad.

Griner altså lidt over mig selv. This shit aint working! Jeg er jo simpelthen dårligere end dårlig til at huske at blogge. Ej, okay .. Måske, hvis man nu ser lidt objektivt på det, er jeg faktisk undskyldt denne gang. Er jo startet i praktik i mandag og milde-magle-mulle, hvor er jeg glad for det!! Det er så fedt et sted. Havde haft mine betænkninger over at skulle ud og arbejde med handicappede børn, men mine nye kolleger er supersøde til at hjælpe mig, så føler mig 100% i gode hænder. Men med en 12-21 vagt mandag og en 7-21 vagt tirsdag, var det virkelig tiltrængt at få weekend. Igår onsdag lullede jeg bare rundt i min egen verden, nuppede lige en times spinning, fyldte køleskabet op(eftersom det ikke havde formået at gøre det af sig selv mens jeg var væk) og havde ellers bare date med min seng.
Nu har jeg så weekend indtil næste mandag, hvor jeg skal møde ind på aftenvagt igen.
Idag skal jeg muligvis lige ses med Jesper, ellers ikke de store planer.
Havde en intension om at lege vaskekone, men det indbefatter vist også en vaskemaskine og alt var optaget.. Hmf... Skal det være undskyldning for at bruge(ikke-eksisterende) penge på nyt tøj?? Neeeeej Jeanne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar