søndag den 1. august 2010

I was gone ..

Puha, jeg må virkelig indrømme at jeg i den grad har været fraværende. Det er godtnok længe jeg ikke har fået blogget og beklager inderligt. Har bare været lidt off og så har jeg brugt en del tid, sammenlangt 2½ uge, af min sommerferie hos mine forældre. Dels i Præstø og dels i deres sommerhus, hvor dette fantastiske billede også er taget.
Har bare hygget dernede, nydt mine forældres selskab og slappet af.
Min idag er desværre den sidste feriedag for mit vedkommende og derfor måtte jeg også tage afsted mod Hillerød igen i formiddags.
Havde ellers haft et par hyggelige dage i sommerhuset fra fredag og så til idag, hvor jeg har haft hjulpet Daddy med at male det nye skur han har bygget derude.

Daddy var også så sød at køre mig til Ølby i formiddags, så jeg ikke skulle bruge en time i bus på at komme til en S-togstation. Det var forbavsende let at komme hjem idag og var i Hillerød allerede kl. lidt i 1. Da jeg kom hjem pakkede jeg ud og cyklede en tur i Netto hvor jeg lige fik handlet lidt. Købte bl.a. en balje til fodbad. Havde taget fodbad nede i sommerhuset igår og fik jo ''babyfødder'' af det :)
Imorgen starter hverdagen så igen. Skal starte i min 2. praktik i min pædagoguddannelse. Skal være et halvt år i et aflastningstilbud for fysisk og psykisk handicappede børn i skolealderen. Det bliver spændende og ser frem til det. Er dog samtidig også noget nervøs. Har ikke megen erfaring på det område. Jeg har nogle lange arbejdsdage dér, fordi børnene dårligt tåler for mange skift. Derfor hedder min arbejdstid i den kommende uge; Mandag 12-21 og tirsdag 7-21.. And guess what ... Det var så den arbejdsuge. Har så fri indtil næste mandag.. MEN ... Så skal jeg tilgengæld også nærmest være på arbejde fuldtids næste uge igen.

Jeg har ændret mit layout en smule og satser meget på, nu at være mere aktiv på bloggen. Det må ligesom være mit mål.
Tror jeg vil hoppede i et par sko og trave en tur inden det blive øsende regnvejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar