fredag den 6. august 2010

''Jeanne hun er træt idag, dudaaah dudaah''


Træt, overstadig, fjollet? .. Det er billedet vist et meget godt bevis på. Jeg har nu arbejds-tømmermænd på 2.dagen og håber egentlig godtnok snart at de går over. Render rundt i sådan en vattet lille klokke, hvor tingene bare lige har lidt svære ved at trænge ind.
Oven i det vågner jeg bare alt for tidligt.. Gruer for næste uge, hvor den hedder arbejde mandag, tirsdag, onsdag, fredag, lørdag og søndag. Sammenlagt 61 timer i næste uge. Hvornår var det så lige der skulle være tid til at være Jeanne? Just asking! Måske om torsdagen hvor der alligevel heller ikke er tid til en dytfis? Nååh, jeg tager det med højthumør, for er superglad for mit praktiksted og kan jo godt lide at være derude.

Og min dag idag? Jamen tog toget til Gilleleje ved middagstid, hvor jeg mødtes med Jesper og så gik vi ellers bare rundt i byen og havnen i omkring 2 timer og snakkede. Vejret var rigtig dejligt og havde fået aaaaalt for meget tøj på. Men det var hyggeligt at gå rundt og sludre og bare nyde fridagen. Tog hjemad midt på eftermiddagen, hvor jeg tilbragte noget tid med at høre C.H.O.K på Mp3-fil.
Tror jeg må tidligt i seng idag og indhente forsømt søvn. Skal til spinningstime imorgen kl. 9, så kan ikke ligge og krydre røv særlig længe. Burde egentlig også på biblioteket og aflevere nogle af alle de bøger jeg åbenbart ikke har tænkt mig at få læst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar