fredag den 6. august 2010

Ejsh, hvor jeg altså bare elsker..


... at blive vækket kl. halv 4 om natten fordi der render en flok fulde mennesker rundt nede foran mit vindue og råber i et toneleje, som jeg aldrig ville kunne nå på den tid af døgnet.. NOT!
Faktisk hader hader HADER jeg det! For det indbefatter at jeg så ligger i min seng og vender og drejer mig indtil kl. halv 6 hvor jeg så langt om længe falder i søvn, for at blive vækket af min alarm godt en time senere..
Nåh, men jeg fik da trods alt en smule søvn og mens jeg var vågen der i nat, fik jeg lige tjekket min Facebook og så at min søde nabo, Camilla havde skrevet og spurgt om jeg ville køre med ned i træningscenteret, for hun skulle til et hold dernede og da jeg havde tænkt mig at tage til spinning, var det absolut ikke noget jeg kunne sige nejtak til :)
Synes det var en rimelig hardcore spinningstime og undre mig over så forskellige programmerne kan være i udholdenhed. Hmm.. Derudover var lokalet næsten fyldt op, så der var virkelig varmt derinde, men det var en god time alt i alt.
Camilla var så sød at jeg også måtte køre med hjem, hvor jeg hurtigt hoppede i bad og ville tage ned i Føtex og handle. Da jeg stod og tog mine gummistøvler på og fandt paraplyen frem, kom Camilla igen ud og spurgte om jeg skulle have et lift ned til byen, fordi hun alligevel skulle den vej. Superdejligt lige at få et lift - Gode naboer er helt uvurderlige :)
Jeg fik handlet ind og tog så bussen hjem. Eftermiddagen og bare gået med støvsugnings-date, en halv time på øjet og så en cykeltur til Netto. Prøver at nyde at der absolut ikke er noget jeg skal nå og samler noget energi sammen til næste uge.
Imorgen står den vist på Jesper :)

1 kommentar:

  1. Det var da så lidt :o)) Man er jo nød til at hjælpe hinanden med de små ting man nu kan og ved jo selv hvor meget det letter... Og så er det jo også vigtigt at man lærer sine naboer at kende, men ser dem jo ret så ofte ;o))

    SvarSlet