mandag den 23. august 2010

I am struggling


Argh, ja.. som overskriften siger, kæmper jeg rimelig meget pt. med en masse ting; en masse følelser, energien og nogle instinktive fornemmelser jeg har. Svært? Hårdt? Oh yes!
Jeg har virkelig nogle issues der hiver mig fuldstændig ud af kurs og gør mig rundt på gulvet. Af hensyn til involverede, vil jeg ikke skrive så frygtelig meget her, for der skal også være fairness til og ingen skal føle sig hængt ud, men kan simpelthen ikke forstå hvorfor tillid skal være så forbandet svært for mig? :/
Anyways .. Stod rimelig tidligt op, pakkede mit træningstøj og cyklede til stationen for at tage toget til FitnessWorld i Allerød. Er honestly ved at være riiiimelig træt af det dersens sporarbejde og deres lappeløsninger med busser, der køre som vinden blæser. Det var altså en DEL lettere, da man bare hoppede ind i S-toget og kørte 6 min og så var man fremme. Nåh, men altså. Til Allerød kom jeg da. Faktisk så tidligt at de ikke havde åbnet endnu, så nåede lige i Fakta og købe noget rugbrød og en pose mandler.
Jeg havde meldt mig til en Body Bike Udholdenhedstime kl. 10, men der var 45 min til timen begyndte, så tog lige en tur på Cross Traineren inden. Egentlig er jeg ikke så vil med udholdenhedstimerne, kan bedre lide timer, hvor man også køre noget spurt i, men da der ikke var andre timer, på nær en Introtime, meldte jeg mig alligevel til udholdenhed. Og det er jeg glad for!! Det var en heeeeelt fantastisk time!! En SUPER instruktør der var SÅ nærværende. Hun havde valgt noget virkelig godt musik, der næsten gav gåsehud når man sad på cyklen og hun kørte nogle etaper med 10-11 min intervaller, hvor man havde mulighed for at gå helt ind i sig selv. Virkelig fedt!! Jeg overvejer lidt måske at tage et Body Bike instruktørkursus. Det kunne være ret spændende at tilføje sit CV. Ved ikke om jeg ville få det brugt, men lige så meget for at få en bedre forståelse og en helhed i det.. Hmm.. Overveje, overveje!!
Ellers er min søndag egentlig riiiiimelig intetsigende. Har bare gloet fjernsyn og læst i den bog jeg har gang i lige for tiden: ''Gitte Nielsen - Du har kun et liv''. Synes det er meget fedt at læse biografier lige for tiden, så hvis nogen har læst nogle gode nogen, så kom endelig lige med et hint.
En anden ting; Er der noget der mangler på min blog? Er den bare røv og nøgler at læse??
Ved ikke om der mangler nogle tilføjelser, så kom endelig med jeres uforbeholdne meninger. Meget gerne endda!! :)

Enjoy your sunday, sweet peps!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar