torsdag den 19. august 2010

Im so in love!!

Var ude igår aftes og spise med Jesper, og da vi var færdige gik vi lige en tur ind i Slotsarkaderne. Vi tullede bare lidt rundt og gik ind i Intersport og der blev jeg altså ramt af Amors pil... Har forelsket mig helt ufatteligt i de her Reebok Easytone sk0!

Jeg er jo helt overbevist om at jeg ville blive et langt lykkeligere menneske, hvis jeg ejede dem her og kunne gå på arbejde i. Easytone sko har nogle specielle såler, der gør at man spænder mere op i læggen og lår, hvilket gør at man rent faktisk træner sine ben mens man har dem på.
Jeg vil bare eje dem. Nitten er bare at de koster f****** 799,- hvilket min slagtede konto overhoved ikke kan overskue lige pt. Piv altså!

Idag stod jeg tidligt op og tog til Body Bike. Det var absolut ikke nogen fantastisk time, der var ellers enormt meget energi i Hr. Homo(instruktøren) idag, men jeg havde djævle-ondt i maven og overvejede flere gange gennem timen, om jeg skulle kaste mit våde håndklæde i ringen og give op. Gemmenførte dog alligevel.
Måtte skynde mig hjem, for skulle have besøg af min (vikar)mentor. Vi snakkede en times tid og nu har jeg lige været nede i Føtex og købe noget kylling. Oppe ved kassen faldt jeg over det her armbånd, så det købte jeg også.

Det er de dér armbånd der støtter mod hjertekar-sygdomme og synes det var meget sødt, og så er de 30,- givet meget godt ud, synes jeg.

Har stadig helt vildt ondt i maven. Det kramper og gør ondt helt oppe i brystet. Må indrømme jeg er lidt nervøs, for har aldrig helt haft det sådan og det startede faktisk i går eftermiddags og er bare blevet værre. Jeg gider ikke skulle til lægen med det, og samtidig synes jeg også det er helt enormt irriterende at det fortsætter og har virkelig ikke lyst til at skulle ringe og sygemelde mig på arbejdet i morgen tidlig. Skal bare være der fra 6-12, men er alligevel bange for jeg bliver nød til det, hvis det ikke går væk, for har bare ikke lyst til at skulle tage afsted og have så ondt.. Hmm... Må lige se aftenen an.

Tror bare jeg resten af eftermiddagen vil slappe lidt af og se lidt fjernsyn og måske en lille bitte morfar;)

Og så vil jeg da forresten lige sige velkommen til de nye der følger med. Hvor er det dejligt nogen gider læse om min famøse hverdag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar