tirsdag den 17. august 2010

Hvem glemte at slukke for vandet?

Gode Gud hvor det dog regner!! Har vi dog snart ikke fået nok? Ja, jeg behøver i hvertfald ikke mere, det er da helt sikkert.
Havde sat min alarm på telefonen til at ringe kl. 6(og HADER mig selv for det), for lige at samle det sidste vasketøj sammen, så jeg kunne få proppet det over i de maskiner, som jeg havde bestilt til kl. 7. Så fik vasket en ordenlig bunke tøj og meget af formiddagen gik med at løbe i pendulfart mellem lejlighytten og vaskehuset. Spiste først morgenmad halv 10, for havde sindsygt ondt i maven og hovedpine:/
Jeg forsøgte at lokke Jesper med i biografen her i eftermiddag for at se Inception, men han sagde han ikke havde nogle penge, og til trods for at jeg tilbød ham at låne, sagde han at han måtte lærer, ikke at låne penge han ikke havde. Øv - ville ellers så gerne lave et eller andet, og synes at vejret indbød helt vildt til en tur i biografens mørke.
Hoppede i noget kluns i stedet og tog bussen op i byen, hvor jeg lige var en tur i Matas og købe noget æblecidereddike. Det har før haft en god effekt på min mave, for lige for tiden har den det da godtnok sølle. Har ikke fået spist så meget de dage jeg har været på job, og da jeg så havde fri igår, tror jeg den er blevet helt forskrækket over at få mad igen - den stakkel.
Er næsten lige kommet hjem fra byen og ved ikke hvad jeg skal lave.
Har egentlig allermest lyst til bare at sove. Im not on top.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar