fredag den 20. august 2010

Mon træthed i virkeligheden kan gøre ondt?

Jeg er så helt urimelig træt! Da min alarm ringede kl. 4:30 imorges troede jeg godtnok det var løgn, og følte virkelig at jeg lige var gået i seng. Det var jo stadig mørkt udenfor??!!
Nåh, men op var jeg jo nød til at stå, for skulle møde på arbejde kl. 6 og ville gerne lige have et bad inden jeg skulle afsted. Synes slet ikke jeg mentalt er i stand til at beslutte, hvilket tøj der vil være behageligt at have på, så tidligt om morgenen, så kommer altid til at stå meget længere tid end planlagt foran skabet. Det bevirker også at jeg skal haste ud af døren og ikke rigtig have styr på noget som helst, hvilket også gjorde at jeg, da jeg var halvvejs afsted på cyklen, var overbevist om at jeg havde glemt mine nøgler i hængelåsen hjemme ved skuret og hældte alt indhold af min taske ud i cykelkurven, hvor min nøglebundt med et ''klir'' dumper ned. Iiiiijsh, Jeanne!!!

Det var en stille og rolig morgen på Granbohus, der var kun 4 børn der havde været inde på ophold og som så skulle sendes afsted her til morgen.


Var med til at klargøre to af dem og spiste morgenmad med dem, smurgte deres madpakker og fik sendt dem afsted. Da alle 4 børn var hentet af deres skolebusser, ryddede vi op på værelserne og lagde rent sengetøj på til de nye børn der skal komme i aften.
Jeg snakkede lidt med mine to kolleger der var på arbejde om neuroscreening og de besluttede at sende mig hjem ved 10-tiden, da der ikke var mere at lave idag og de også selv ville køre hjem. Så jeg fik fri to timer før - ikke tosset:)

Var lige hjemme og vende og tog så op i byen, for havde besluttet mig for noget i løbet af dagen; Var NØDT til at købe skoene!! Havde haft en drøm i nat om at de var udsolgt i hele Danmark og umulige at få fat i. Derfor låner jeg lidt penge fra min kassekreditskonto, indtil jeg får penge.
Tog derfor op i Intersport. Desværre var de sorte og lilla af slagsen lige lidt for dyre til at det var hvad jeg ville give for et par sko, så prøvede de lyserøde og hvide(selvom jeg ikke er særlig glad for hvide sko), og de føltes som om mine fødder altid skulle have været i de sko.






















Nu vil nogen sikkert tænke; Jesus, hvorfor er hun så skudt i de sko?!! Men nu er det jo sådan at jeg træner/dyrker rimelig meget motion, og mine fødder og faktisk også min ryg har det ret hårdt. Derfor er de her sko rigtig gode, forde de specielle runde såler gør, at man spænder op i lår, lægge og ''rumpen'' og det tror jeg vil give mig en langt bedre holdning.
Hold da op, der skulle så også lige gå næsten 4 år, før jeg ville indse at jeg skulle have nogle rigtige sko:)

Nyder bare eftermiddagen under mit blå fleecetæppe med fjernsyn(Beverly Hills) og hygge og nyder at jeg denne weekend har fri og faktisk allerede har weekend fra nu af og lige indtil mandag morgen kl. 6 :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar