fredag den 20. august 2010

Sweet Morning

Aaah! Über-fantastisk morgen! Kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har haft en lørdag morgen, hvor jeg ikke har skullet nå et eller andet; arbejde, træning, bodybike-time, været hos Mammi & Pappi, ud og handle etc. Men her til morgen var der bare absolut NUL at skulle stå op til. Har først en aftale med Jesper kl. halv 12, så kan bare ligge i puttekassen og krydre nummergøj, og hvor er det fantastisk. Blev godtnok vækket af solen kl. lidt over 8, der bare stod ind i ansigtet på mig, men det er faktisk en helt ok måde at blive vækket på, I guess :)



Så nu kan jeg bare sidde i min seng, med min dyne, min bærbar, min yndlingsmusik; Bliss og total selvforkælelse med bolle med jordbærmarmelade. Hehe.
Kan faktisk heller ikke huske hvornår jeg sidst bare stille og roligt hat kunnet sidde og hygge mig med at spise morgenmad LANGSOMT. Enten har jeg skullet skynde mig og kaste det i hovedet, fordi jeg min. skulle spise 1½ time inden træning for ikke at blive dårlig ellers har det været stående i køkkenet på arbejdet, når børnene har fået deres morgenmad. Optimalt? Nøøh.
Men så er det også bare så meget rare at kunne sidde stille og roligt og hygge sig.

Jeg duer normalt ikke til sådan noget senge-halløj helt alene. Synes det bliver kedeligt ikke at have nogen at snakke med eller drille, derfor er det også fint nok at det kun lige strækker sig over denne morgen. En fin lille dosering til mig.

Jeg glæder mig rigtig meget til at se Jesper her senere faktisk. Vi har ikke kørt helt gnidningsfrit på det sidste og der skete nogle ting torsdag aften, der gjorde at vi begge to var total barnlige og sagde nogle ting der ikke var særlig fair.
Tror bare, når man bliver frustreret på den måde, vi gjorde, ryger der tit en masse ting ud, som har hobet sig op og så får man ikke sagt det på en særlig pæn måde.
Vi aftalte igår at vi begge to skulle være bedre til at sige til og fra - Håber det funker.

Ellers har jeg faktisk ikke nogen store planer for weekenden. Tror bare jeg tager en tur til Body Bike i morgen formiddag og så måske lige handle lidt ind, for ved ikke helt hvornår jeg i løbet af den kommende uge, skulle kunne nå det.

Mandag skal jeg møde på arbejde fra 6-12 og når jeg så kommer hjem, kommer Karen(mentor) kl. 13 og er nogen tid og snakker, og så er jeg nok helt færdig når hun har været der.
Tirsdag skal jeg på indkald på skolen. Bliver super at se de andre hoveder igen. Det er alligevel ved at være et par måneder siden vi ønskede hinanden god sommerferie og gik fra til ferie og praktik. Senere tirsdag eftermiddag skal jeg til Body Bike.
Onsdag skal jeg på skolen på indkald igen og lige så snart jeg er færdig dér, skal jeg til møde i Jægerspris. Det er sådan et praktikmøde, som Granbohus har arrangeret for os nye praktikanter, for at give os noget generel info om stedet og er først hjemme derfra sidst på eftermiddagen.
Torsdag hedder den lige indkald igen og så tager jeg muligvis til Præstø og bliver weekenden ud.
Det er alligevel snart ved at være en lille måned siden igen, at jeg har set Mammi & Pappi. Tiden flyver jo bare så stærkt og praktikken tager rigtig meget af min tid. Både mentalt og fysisk. Men det er rigtig dejligt. For første gang i meget lang tid, føler jeg mig brugbar og nyttig et sted. Mine tanker og følelser omkring mig selv, bliver sat i baggrunden og det er superfedt.

Hmm... Kigger lige ud af vinduet. Mon det bliver varmt idag? Solen ser i hvertfald helt vildt dejlig ud. As usual; TØJPROBLEM! What to wear?

1 kommentar:

  1. Ah, lyder som en dejlig start på dagen :o)

    *N.xenia
    www.nxenia.blogspot.com

    SvarSlet