mandag den 16. august 2010

1 styks meeeeega udsmasket Jeanne.


Tror nærmest nok at billedet siger alt; K*** jeg er træt!! Efter en weekend med sammenlagt 38 timers arbejde og hvoraf både lørdag og søndag var fra 7-22 er min krop helt færdig. Ja, faktisk mørbanket. Ikke nok med det, så har jeg sovet helt vanvittigt dårligt i nat og vågnede allerede halv 5, fordi jeg troede jeg skulle op og møde på arbejde kl. 6. Skulle jeg så bare ikke, for har fri indtil torsdag. Udover det var hårdt at være på arbejde, har det også været enormt spændende. Har efterhånden et rimelig godt tag på pleje af barn med Cerebral parese, både med liftning, skiftning, at give maske, medicinering og made. Det er virkelig noget der kræver tålmodighed og det er jo ellers ikke ligefrem noget der ligger til min stærke side, men synes det er utrolig beroligende og meget givende at være sammen med en lille purk, der intet sprog har, men som ligepludselig kan sidde med hovedet på skrå og så sende en verdens største smil, som for at fortælle at det man gør, rent faktisk er godtnok. Bliver helt blød indeni. Tænk at en 10-årig lille dreng kan smelte end hjerte sådan.
Det har været rigtig godt at være sammen med dem en hel weekend og møde den gruppe børn, som jeg har på weekend.

Men nu, ja der trænger jeg altså til en eller anden form for ''weekend''. Idag har jeg lavet nærmest absolut ingenting. Har handlet lidt ind og støvsuget. Troede jeg skulle have en ordenlig morfar, men kunne ikke falde til ro, så skal snart i seng, for jeg har bestilt vasketid i vaskehuset allerede kl. 7 i morgen tidlig, så må hellere være frisk og udhvilet, til at skulle løbe i pendulfart hele formiddagen mellem vaskehus og lejlighed, for har efterhånden godtnok en bunke klude der trænger.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar