torsdag den 26. august 2010

''Føle, føle - mærke, mærke''

Hvorfor bliver jeg altid så totalt forvirret når jeg er på indkald? De informationer vi har fået FØR sommerferien og praktikstart i forhold til vores skriftlige opgave under praktikken, holder jo what so ever bare ikke stik. Hader virkelig når man ikke kan regne med det der bliver sagt. Men hvad, det er vel rimelig typisk UCC må jeg vel efterhånden sande.
Vi fik også mere af vide om det tværfaglige forløb vi skal have, når vi kommer tilbage fra praktikken. Et forløb hvor pædagogstuderende, ergoterapeutstuderende, lærerstuderende, sygeplejestuderende, tegnsprogstolkstuderende(what a word) og et eller andet tekstil-halløj-studerende i hele UCC-regi på kryds og tværs skal blandes på alle UCC institutionerne og så har vi mulighed for at vælge os ind på nogle moduler. Lige umiddelbart tænker jeg at ''konflikt og konflikthåndtering'' lyder ret spændende eller ''mennesker, sygdomme og sundhed'' (kan ikke lige huske om det præcis var titlerne). Men hvis jeg skal være helt ærlig, synes jeg det er monster svært at tage stilling til noget, der er over et halvt år til, for lige nu er jeg jo altså i praktik.
Det er sidste indkaldsdag imorgen og så er det tilbage på Granbohus på mandag. Glæder mig allerede!!
Efter indkald var jeg til et møde for os studerende på Granbohus. JESUS, hvor lå det altså bare LANGT ude. Det var nogle vildt dejlige omgivelser, men er virkelig glad for, at det ikke var den afdeling jeg var endt i min praktik, for det havde været umuligt at komme dertil.

Her til aften har jeg bare siddet og lavet et udkast til det didaktiske sansemotoriske forløb jeg vil lave på Granbohus. Har besluttet mig for ''sansebad'', fingermaling og ''sansebillede''.
Da børnene har begrænsede muligheder, kan det være svært, men tror at de aktiviteter jeg har valgt, er rigtig gode og glæder mig til at skulle gennemfører det og præsenterer det på personalemødet om to uger .. også lidt nervøs for hvad de andre synes om det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar