fredag den 27. august 2010

Awful pain in the stomach



Så var det lige sidste dag med indkald. Havde egentlig ikke rigtig lyst til at tage afsted i morges, for havde allerede der rimelig ondt i maven. Besluttede dog alligevel at tage derop, for vidste at der ville blive gennemgået noget i forbindelse med vores opgave, så det nok ville være bedst at tage derop. Jeg kunne dog godt allerede mærke, da jeg havde siddet rimelig kort tid deroppe, at det bare var NO GOOD! Jeg havde virkelig virkelig grimme mavekramper og kunne slet ikke overskue hvad der blev sagt af underviseren. Til sidst var det så ulideligt at jeg ikke kunne holde ud af sidde ned mere og valgte at gå.
Ved fra tidligere at det nogengange kan afhjælpe det, hvis jeg går, så besluttede at gå op i byen, for skulle uanset hvad have handlet ind. Var lige inde i et par butikker, for at lede efter en kjole, da der er et par lejligheder jeg skal bruge den til, det næste stykke tid. Var først i H&M og prøve nogen, men synes de sad helt forkert(Måske min smertende mave der bulede helt forkert ud?).

Havde egentlig opgivet til sidst og var på vej ned mod Føtex, da jeg gik forbi Byoung og så en ret fin kjole derinde. Tænkte at det da ikke kunne skade at prøve den og synes faktisk den sad ganske fint. Så fint at jeg endte med at straffe dankortet og hive den med hjem i en pose.

Den er godtnok lidt stor i overstykket og egner sig ikke rigtig til at have BH inden under og kan ikke helt finde ud af om jeg kan lide, at jeg ikke kan det. Hmm.. Har ladet mærket sidde i endnu og så må jeg lige overveje om den skal beholdes.

Fik handlet ind og tog hjem. Havde stadig enorme mavekramper, men besluttede at jeg alligevel ville gennemfører min hovedrengøring, som jeg havde planlagt til idag, så det blev gjort. Tog noget musik i ørerne og tullede så ellers bare rundt i lejligheden. Det kan dog være farligt at gøre rent, for fik støvsugeren lige i hovedet, eller, det vil sige, det dér metalrør som der er på støvsugeren, synes at det lige skulle vælte og snitte mit hoved.
Da jeg havdegjort rent, satte jeg mig til at skrive nogle refleksioner til min praktikopgave. Det var faktisk rigtig godt at være kommet igang. Når man først har skrevet et par ord, glider det ligesom lettere og fik da også skrevet 1½ side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar