tirsdag den 6. juli 2010

Ved siden af mig selv

Har vist haft sådan en godt og grundigt ''ved-siden-af-mig-selv''-dag idag.
Stod tidligt op(kl. 6.30 er i hvertfald lidt tidligt når man har sommerferie), kastede noget morgenmad i hovedet og tog ned hos lægen. Fik en snak med hende om mine fortid, hun spurgte en masse til hvordan jeg havde det nu, mit aktivitetsniveau osv. Hun synes jeg var lige lovlig aktiv, taget i betragtning af alle de år jeg har været uden energi, men samtidig sagde hun, at hun synes jeg havde en ''sund kulør'' og så ok ud. Jeg fik en tid igen til på torsdag, hvor jeg skal møde FASTENDE op og have taget blodprøver. Gode Gud! Jeg bliver SÅ morgengnaven hvis jeg skal ud af døren uden at have fået morgenmad! Nåh, den tid, den sorg. Derudover skal jeg derned tirsdag i næste uge til .. ehm.. en ''undervognsbehandling''. Hun mener der kan være nogle hormonforandringer og så skal jeg henvises til en gynækolog der kan lave en scanning. Hvorfor fanden kunne den bøv af en læge jeg havde tidligere ikke forstå at der måske faktisk ER noget galt??! Er i hvertfald glad for at hende her tager det hele en lille smule mere seriøst.
Skulle have været med Jesper i IKEA og købe ny seng + reol og nogle andre småting, men hans forældres bil som vi skulle låne(fordi han ikke har ''jydekrog'' på sin egen), kunne vi ikke låne, fordi deres anden bil skulle på værksted. Jeg er lidt ved siden af mig selv for tiden, så tog lige en flæber over det. Havde sådan glædet mig til at komme ud og købe den nye seng og det er bare en rimelig umulig opgave med offentlige transportmidler. Jesper vil se om det kan lade sig gøre en af de nærmeste dage. I do hope so!
Efter at have siddet og surmulet lidt herhjemme, besluttede jeg mig at tage ned i byen og gå en tur og få lidt frisk luft. Slog lige et smut forbi H&M og fandt nogle uundværlige shorts og to t-shirts. De lover jo varme igen de næste par dage(det har btw været dejligt nedkølende idag. FRØS faktisk!) og det kræver altså det rette tøj.
Sidder lige nu og fryder mig over at ''svedehytten'' har en fuldstændig fantastisk og anstændig temperatur. Jeg er dog desværre begyndt at kede mig en anelse. Synes ferie kan være rimelig trivielt. Savner lidt at være i svingninger.
Har meldt mig til BodyBike i morgen tidlig, bare sådan for at der sker noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar