fredag den 2. juli 2010

Svedehytten og en masse l-o-r-t!

Daddy var så fantastisk sød at køre mig hele vejen hjem til Hillerød igår aftes, så jeg slap for at bruger over 3 timer på de offentlige, men føj, hvor var der bare varmt i lejlighytten da jeg kom hjem. Ren svedehytte!
Det resulterede også i at jeg først faldt i søvn 20 i 3 i nat og vågnede allerede halv 7. Øv for den!
Havde planlagt at jeg skulle ned i byen og handle fra tidlig formiddag, inden det blev alt for varmt, så tog afsted ved 10-tiden. Var lige et smut forbi H&M(der må altså være en eller anden magnet i den butik) og fandt et par boyfriend-shorts. De var ret fede og jeg kunne klemme min popo i dem. way to go! Jeg fik handlet stort ind og lettere opkogt bugseret det hele ind i bussen og hjem.
Eftermiddagen har stået på oprydning under sengen. Daddy og Mammi kommer jo om 2 uger og hjælper med at få installeret ny seng, så er ligesom nød til at få ryddet op under den gamle seng og hold da lige op, hvor havde jeg meget - for at sige det ligeud - lort under den.
Alle mulige mærkelige ting, jeg faktisk ikke aner hvorfor jeg har gemt. Endte med at smide 3 sorte skraldesække der var fyldt, i containeren. Det var lidt hårdt, for har virkelig et samler-gen. Specielt hårdt var det, at der røg ca. 10 tasker ud. Jeg har altid eeeeelsket taske, men må også nå til en erkendelse af at jeg sjældent får dem brugt, og i en lejlighed på 30 kvm, er det altså begrænset, hvad muligheder der er for opbevaring.
Det var en virkelig lun fornøjelse og bokse rundt med alt det og var nød til at tage et ''is-bad'' da jeg var færdig. Skyndte mig til bussen og ned på biblioteket, hvor min hjembestilte bog var kommet - ''Carries dagbog''. Jeg er vist den første der låner den, for bogen ser meget ny og uåbnet ud.
Jeg har idag også taget stilling til om jeg vil være organdonor. Der kom en blanket sammen med mit nye sygesikringsbevis igår.
Hvordan er stemningen? For eller imod donation? Jeg synes den er svær.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar