lørdag den 19. juni 2010

Glo-bryllup og ildebrand.

Weekend!
Hvor er du tiltrængt!
Vågnede alt for tidligt, med den overbevisning om at jeg skulle op og afsted ned til C14, indtil jeg havde været ved bevidsthed nogen tid og til alt held opdagede at det var lørdag og fluks var jeg tilbage i kassen.
Havde ikke rigtig nogen planer idag, men besluttede at jeg ville tage et smut op i byen og kigge lidt(med farer for at falde over noget fuldstændig uundværligt). Endte i SportsMaster, hvor jeg købte en langærmet t-shirt til når jeg er til spinning. Jeg købte spinningssko igår, så nu er udstyret efterhånden ved at være acceptabelt. Vil helst ikke optræde i sådan en mondering, som nogle af mine ''med-spinnere'' tropper op i.

Ja, og selvfølgelig pink! :) Der var rigtig mange mennesker i Slotsarkaderne(why?), så besluttede at tage hjem igen rimelig hurtigt.
Havde så et større uheld derhjemme. Havde besluttet at jeg ville lave lagkage til Jesper imorgen(he really likes!) og ville gøre det ekstra godt, så ville selv bage lagkagebunden. Det gik da også helt fantastisk med at få klasket en dej sammen, og så ellers ind i ovnen . Der gik ikke mere end 5 min. før end det begyndte at lugte MEGET underligt i hele lejligheden og da jeg kiggede ind i ovnen, var der f***** ild i min lagkage!! Den var kulsort og forbrændt da jeg fik bugseret den ud af ovnen. What a shame! Så der blev altså ikke nogen hjemmebagt lagkagebund.
Opgav og gik i stedet ind til fjernsynet - Og hov, så blev jeg lige inviteret til flere timers glo-bryllup i Sverige.
Mens jeg var til bryllup, har jeg forsøgt at pille lidt ved Bloggen og mit layout. Det er slet ikke færdigt, men i første omgang bliver det lige sådan her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar