torsdag den 17. juni 2010

En af de der ''Åh nej''-dage

Burde have vidst allerede i morges, da jeg forsøgte at kravle ud af ''kassen''(læs:Sengen!) med det højre ben først, at det ville blive en skæv dag. Har vist været lidt ved siden af mig selv hele dagen.
Blev kørt til skole af min nabo - Nu skulle hun jo alligevel samme vej, som hun sagde. Vi fik en hurtig gennemgang af læringsmål til 2. praktik, men kom vist aldrig igang med at skrive noget. Derefter gik turen til skoven for heeeele S09-3, og nej, jeg er og bliver bare ikke et skov-menneske på komando. For det første; Smadder koldt. For det andet; BUNKER af myg, der synes jeg smagter fantastisk og er nu indehaver af sammelagt 11 myggestik fordelt på 172 cm.
Besluttede mig dog også efter en times tid af bryde op. Gad ikke ligefrem stå og være tag-selv-bord for de ækle små sataner.
En hurtig tur i Føtex og en forgæves jagt på myggebalsam og så gik turen hjem mod Højager igen. Tog en sving-om med støvsugeren og gik omkuld oven på sengen. Jeg vågner op til lyden af de ekstremt irriterende Vuvuzela'er der ''brøler'' på livet løs og tænker;''Hvor f***** blev den eftermíddag af??''. Har simpelthen et energiniveau der ligger helt under gulvbrædderne pt og kunne i princippet stå op og sove.

Har lige fået et telefonopkald fra Granbohus - Og lad for Guds skyld værre med at ringe med hemmeligt nummer, jeg tager den jo ikke!
Fik aftalt besøg nummer 2, hvor jeg skal ud og underskrive ansættelseskontrakt og have alle de andre praktiske ting på plads.
Ved allerede nu at jeg kun skal arbejde 2 dage i første uge. Jeg glææææder mig nu til at komme derud.
Denne torsdag er snart ved at være forsvundet og weekenden er lige rundt om hjørnet og vinker velkommen, kunne det være bedre?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar