fredag den 15. oktober 2010

Som i av for en i syv søren da!


Argh, noget rigtig gede-møg! Har lavet et eller andet underligt med min kæbe, så den bare gør sindsygt ondt når jeg bevæger munden. Sandsynligvis har jeg gabt og så er det en muskel der er blevet overbelastet derinde, men f*** hvor gør det altså ondt! Det gør også at mit humør er rimelig lavt idag. Har også været alt for tidligt oppe(kl.6!), taget i betragtning at jeg først kom hjem fra arbejde 22.30 igår aftes, og ikke faldt i søvn, da klokken var lidt over 12. Men havde meldt mig til BodyBike-time og den ville jeg ikke hoppe fra. Det er desværre bare No-go at træne når man er træt. Allerede på løbebåndet, da jeg skulle varme lidt op, inden cykeltimen, føltes mine ben bare som to spande med cement, som jeg skulle møfle afsted med, men fik da kørt timen og fik sved på panden. Phew!!
Ellers har jeg ikke lavet det der ligner noget idag.
Har bare ''pushet'' internet, fjernsyn og musik i rigelige mængder. Det må jo åbentbart være det, som jeg lige havde brug for idag.
Havde egentlig en aftale med Jesper imorgen, men hans søsters kæreste skal rejse væk i nogle måneder, så han skal til ''dinner'' derinde, så imorgen er jeg 'On my own' igen og ved ikke rigtig hvad jeg skal lave. Har egentlig lidt en ''baghånds-date'', men ved ikke helt om jeg skal sige ja til den. Må i hvertfald nok date min støvsuger og en klud imorgen tror jeg. Har jo ingen ''James'' der lige vimser rundt og gør det, mens jeg er på arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar