søndag den 31. oktober 2010

Sådan burde en rigtig søndag være..


Har ikke lige været aktiv på bloggen den sidste uges tid. Der har været arbejde og en masse andre ting der har fyldt, men idag er det søndag og så er det vist tid til at hive stikket ud, og sætte det i opladeren inden en ''voldsom'' uge der hedder; aftenvagt mandag, Tegn-til-tale-kursus tirsdag, p-møde efterfulgt af aftenvagt onsdag, FRIIIIII torsdag(dog med vasketøj og forhåbentlig kærestetid), aftenvagt fredag og 12-timersvagt både lørdag og søndag. Og, nååh ja, så skulle jeg jo gerne forsøge at få lagt lidt træning ind imellem den snævre tidsplan. Derudover skulle jeg jo også gerne få skrevet lidt på min opgave til skolen.

Jeg har tidligere snakket om nogle beslutninger jeg gik og tumlede med. Beslutninger afblæst! Jeg var i tvivl om jeg skulle fortsætte på pædagogseminariet og om det overhoved var pædagog jeg ville være, og har brugt rigtig mange kræfter på at veje fordele og ulemper, men er endeligt nået frem til at fortsætte. For når jeg er færdig med praktikken til februar, har jeg ''bare 4 semestre" tilbage - altså 2 år og så er jeg færdiguddannet. Jeg har altså prioriteret langsigtet. Muligheden for at komme ud og få en bedre lejlighed og måske en bil, er væsentligt større, hvis jeg er uddannet og kan få et fuldtidsarbejde. Jeg tror bare jeg skal knibe ballerne sammen og så kaste mig ud i de sidste to år. Selvom jeg synes det til tider er komplet energi-drænende. Men så er det jo godt der er noget der hedder en lille fridag engang imellem, og idag, hvor det er søndag, skal den bare nydes med ingenting. Havde egentlig planlagt bodybike idag, men droppede det, og løb i stedet en tur imorges. Phew, det rev i lungerne. Har lige været en tur i Fakta her i formiddags og købe nogle rengøringsmidler og andre fornødenheder, og så har jeg ellers gjort rent og støvsuget. Nu sidder jeg bare i min bedsteste stol. Drømmer om en sofa jeg kunne smide mig på, og dangdere den hele eftermiddagen, men når det nu ikke kan blive til det, er min stol et godt alternativ til en ''fjernsyns-søndag''.

1 kommentar:

  1. Man kommer rigtigt i en hyggelig stemning af dit billede :D i like that.

    www.anettenickelsen.com

    SvarSlet