onsdag den 20. oktober 2010

Just screaming for weekend

Nu har jeg mødt på arbejde kl. 6.00 to dage i træk, og er SÅ smadret! Når jeg skal måde så tidligt, sover jeg virkelig dårligt, fordi jeg er bange for, ikke at kunne komme op til tiden.
Det har gjort at jeg idag bare har rendt rundt i en osteklokke. Var irritabel på arbejdet(og det er virkelig en dårlig ide, når man har med handicappede børn at gøre) og da jeg havde fri kl 10, skyndte jeg mig bare at cykle hjem, tjekke mail og postkasse, og så ellers tage bussen ned mod byen. Skulle et smut i Matas, for at se om jeg kunne få nogle Baldrian. Har før haft succes med at det har hjulpet mig til bedre nattesøvn, så nu må jeg se.
Måtte virkelig knibe mig i armen flere gange, da jeg sad i bussen, for ikke at lave ''nikkedukken'', og præsterede tilmed at køre et stoppested for langt. Det siger sgu' lidt om hvor træt jeg er, for min orienteringssans plejer ikke at fejle noget.
Fik hurtigt købt hvad jeg skulle og tog så hjem, hvor jeg gik omkuld under dynen, og sov næsten to timer... And guess what; Im STILL freaking tired!
Jeg ser SÅ meget frem til noget weekend. Har lige en syndig aftenvagt imorgen fra 14-22, havde ellers håbet på at jeg kunne bruge mine afspadseringstimer imorgen, men det var der ikke lige mulighed for, så må bide i det sure æble og tage vagten. Fredag morgen tager jeg så afsted mod Præstø, hvor den står på weekend hos de gamle.
Vil sige Adjø for nu. Burde egentlig ordne nogle forskellige ting, men energien er low-low-looooow, så min aften kommer bare til at gå med ''DK's næste topmodel'' og ''DUM''.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar