onsdag den 1. september 2010

Yesterday I had a breakdown..

Har ikke fået blogget et par dage nu.. Warum?? Mentally breakdown or something like that? I dont know. Har faktisk været i rigtig dårligt humør siden lørdag aften, hvor Jesper og jeg blev uvenner da han kørte mig hjem. Hmm..

Mandag skulle jeg møde på arbejde kl. 6 og *tis mig i øret*, hvor jeg frøs da jeg kom derud. Det var lidt hektisk, fordi der var mange børn og vi kun var 3 på arbejde, men vi fik det klaret og fik sendt alle børnene afsted i deres respektive skoler.
Så kunne jeg ellers bare gå igang med at ordne værelserne og vasketøj. Wiiihuuuu.. eller?
Nåh, men havde det ikke specielt godt der, så da jeg fik fri kl. 12, kørte jeg direkte hjem og sov et par timer, inden jeg skulle afsted ud på arbejdet igen, hvor vi skulle have ''Makker-møde'' kl. 18:30. Det er sådan et møde, der bliver holdt for os der har weekendvagt sammen, hvor vi planlægger og lægger strategi for hvordan weekenden skal forløbe.
Sad faktisk bare og hang under det meste af vores møde. Følte de andres stemmer var MEGET langt væk. Var hjemme derfra ved 22-tiden og gik bare på hovedet i seng.

Da jeg så vågnede igår morges kunne jeg bare mærke den var HELT tosset. Rystede helt vildt og syntes mine ben var som gele. Oven i det også en ordenlig hovedpine.
Skulle på arbejde fra 14-22, men vi må ikke tage på arbejdet, hvis vi er syge, da nogle af børnene har meget lavt imunforsvar og det kan være potentielt livsfarligt for dem med bakterier.
Valgte derfor, til stort mismod, at ringe ud og melde mig syg. Havde virkelig dårlig samvittighed over det, men det var nok det eneste rigtige. Var faktisk ikke uden for en dør igår og tror det er første gang i mange år!! Det var virkelig helt underligt. Okay, om aftenen var jeg lige nede af trappen med noget skrald, men ellers var jeg bare indendøre og sov, så fjernsyn, fræsede rundt på nettet, skrev praktikopgave aaaaand, guess what.... Legede med min nye mobil!!!
Den kom nemlig med en meget sød postmand igår formiddags, der sagde at jeg lignede en der havde brug for noget omsorg.. Hehe. Give it to me!

Idag har jeg fri, det har jeg faktisk ind til mandag kl. 14. Stod rimelig tidligt op og tog til Allerød, hvor jeg løb på løbebånd og halv times tid og så tog en spinningstime. Mine ben er godtnok trætte nu. Er næsten lige kommet hjem.
Tror vistnok Jesper kommer her i eftermiddag. Vores kommunikation er virkelig dårlig og er SÅ træt af det. Bliver i virkelig dårligt humør over hvordan tingene er lige for tiden, og føler bare der er en kæmpe grøft imellem os.. How come??
Bliver det sådan efter at have kendt hinanden i 5 år?? :/

1 kommentar: