mandag den 21. juni 2010

Åh mandag!

Føj hvor jeg ikke gad imorges!
Vågnede med en finger der dunkede og som mindede mig om en længere version af en cocktailpølse. Hmf!
Nåh, en finger kan jo ikke holde en fra at begive sig ud i livet, så tog bussen op til C14 og til en .. ehm.. inspirerende(?) forelæsning om tværprofessionelt arbejde. Come on, jeg gider ikke høre mere om tværprofessionelt arbejde nu, okay? Jeg vil meget hellere høre om solskin, jordbær, laaaange aftener, sommermusik, nederdele og frihed. Someone who agrees?
Ordet ferie ringer bare for mine ører hele tiden. Ferie ferie ferie!
Well, det var nu en ok gæstelærer de havde fået importeret ind til lejligheden.
Fri halv 12 og så gik turen ellers bare mod FitnessWorld i Allerød, hvor jeg ''sloges'' med løbebåndet og crosstraineren en times tid. Hvor er energien forsvundet hen? Samme sted som motivationen for undervisning pt? Måske..
Slog et hurtigt smut forbi Kvickly i Allerød. De har jo nedlagt den i Hillerød. Skulle bare lige have lidt til at lave ratatouille til aftensmaden.
Hjemme i Hillerød igen; div. websites bliver tjekket, junk bliver slettet fra mailboksen - utroligt så meget skidt man får tilsendt, postkassen bliver tjekket i håb om at det nye sygesikringsbesvis er kommet - Nope, det blev heller ikke idag.
Til det afsnit af venner jeg har set utallige gange, indtager jeg min ratatouille og kyllingfilet - Rart med noget fast føde. Har glemt ''benzinen'' idag og det er bare blevet til ussel kantinekaffe og en umoden banan, og en model ''Jeanne - årgang 89'' kan ikke køre på så ussel benzin.

Sidder nu og er efterhånden lullet hen i aften-mode. Bare lidt fjernsynskiggeri, glide rundt på forskellige hjemmesider og så putte-sove-tid.
Imorgen hedder det minus-c14-og-kedelig-LFD til mig. Skal mødes med sagsbehandler og min, formegentlig, kommende mentor.
Spændende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar