tirsdag den 22. juni 2010

Klædeskabet







Det gik faktisk helt ok til mødet med Fru. Sagsbehandler og evt. kommende mentor, som vistnok, hedder Karen. Kvindemennesket kommer forbi d. 12 juli til en kop mocca, så vi kan lære hinanden lidt bedre at hende.Jeg blev efter mødet ''draget'' op i byen og ind i H&M - UDSALG!!!Det er forfærdelig farligt det stads. Jeg bliver umådelig draget. Specielt forelskede jeg mig i en nederdel der er en mellemting mellem lysblå og grå og i silkestof.






Den er sådan rigtig dejlig ''fluffy'' at have på. Jeg var NØD til at eje den og det allerbedste var, at den var på udsalg til 100 kr.Købte derudover en oversize bluse og en blomstret sommerkjole.Jeg kan jo ikke lade værre, men nu er der så absolut heller ikke mere at gøre godt med i denne måned, så må virkelig spare og tage mig sammen. Derfor har jeg her i eftermiddags taget billede af noget tøj i skabet og lagt det ind på min SALE, hvor jeg håber at kunne få solgt lidt ud af det, så tag endelig et kig.Ligenu er jeg træt, træt, træt .. Burde egentlig lave badutspring over i sengen og sove en rimes tid.. Kooooom nu Jeanne, du må gerne,, Sove sove sove!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar