lørdag den 26. juni 2010

Hvor blev du lige af?!


Aaah! Fantastisk at sove i en god seng!
Det er virkelig noget jeg godt kunne bruge lidt mere af i hverdagen.
Well, når jeg nu var så udhvilet, tog jeg her i formiddags helt overskuds-agtigt med i ''Biltema'' med ''Daddy'', hvor han skulle hente nogle ting han havde bestemt.
Det slog mig, hvor grimt Mega-centret i Næstved rent faktisk er! Det trænger virkelig til en kærlig renovering hele skidtet.

Da vi kom tilbage til Præstø hoppede jeg endnu mere overskuds-agtigt i mit løbetøj og løb min sædvanlige 5,5 km rute gennem skoven her i Præstø. Det var en fabel-agtig tur og elsker virkelig naturen hernede ved Præstø. Den er bare i den grad anderledes end oppe ved Hillerød.
Har her i eftermiddag været et smut ude ved sommerhuset med ''Daddy'' og hente noget olie-halløj han skulle bruge. Vi havde Djuffe med, der fik lov at løbe en tur i haven.

Aaah! Det er nu altså bare rart at være hernede ''sydpå''. Gearet bliver bare lige sat en takt længere ned.
Har nu brugt lidt tid på at læse i ''Hvor lagde jeg babyen?'' - En rigtig god bog, efter min mening.
Kom dog til at lykke øjnene lidt. Hehe, men man har vel ferie?

2 kommentarer:

  1. Handler den evt. om at have ammehjerne :D

    SvarSlet
  2. Haha, ved sgu' ikke om vi snakker ammehjerne her, men vist mere om en masse personlige komplekser når man får en lille bebs :)

    SvarSlet