lørdag den 16. oktober 2010

Stakkels lille Dankort


Har sovet dejlig længe idag. Puttede også rigtig godt med min varme pyjamas og vinterdynen i går aftes, så alt pegede mod at jeg skulle komme til at sove godt. Kunne heller ikke rigtig finde ud af at stå op da jeg vågnede, så blev liggende i sengen og så ''4 Bryllupper'', på Viasat OnDemand. Da jeg havde ligget længe nok og krydret røv i sengen, tog jeg mig et bad, hoppede i noget kluns og tog ned i byen, for at kigge lidt på butikker. Det er længe siden mit ''kigge-på-tøj-gen'' er blevet stimuleret, og da jeg absolut ikke havde nogle planer for idag, var det lige det jeg skulle. Og dét er altså farligt, når man hedder Jeanne. Skulle i hvertfald nok havde ladet Dankortet været blevet derhjemme, hvor det ville have ligget trygt og godt, i stedet for at blive slagtet, men faldt ligesom over nogle ting, som jeg mente ville gøre mig godt. En superlækker dynejakke fra H&M, der virkelig er lækker at have på. Købte den så tilpas stor, så jeg også kan have en striktrøje indenunder, for det er virkelig blevet koldt nu. Købte også en stribet oversize-trøje i H&M. Har den allerede i marine-blå/hvid, og er simpelthen så glad for den, så blev helt lykkelig, da jeg så at den fandtes i en anden farve.
Købte også noget undertøj på udsalg derinde og en hue. Inden jeg skulle hjem, skulle jeg lige i Netto, for at handle lidt ind. Troede det var rimelig ''safe'' at gå i Netto, men... Se nu dér, så falder jeg over en sort velour-dragt, som jeg har manglet længe og nogle dejlige vanter, så udover det nødvendige jeg skulle købe, røg de også i kurven. Puhaaa!
Det var ikke lige det, mit Dankort havde regnet med idag, men skidtpyt, for jeg er glad for alle mine nye ting :) Det betød dog også, at jeg måtte smide to jakker ud da jeg kom hjem, for jeg har simpelthen ikke plads til flere, og har honestly VIRKELIG mange jakker jeg ikke bruger.
Såå, hvis der er nogen der kommer forbi Højager, ligger der to vinterfrakker ude i containeren ;)
Har stadig lorte-ondt i kæben, og det er megasvært at spise, uden jeg bliver vildt frustreret. Tror lige jeg er nød til at se tiden an, og så se om jeg skal kontakte en ''fagmand''. Ved bare ikke helt om det er lægen eller tandlægen jeg skal kontakte, hvis det er at det kommer dertil, for synes det er ret udefinerbart, hvor det er at det gør ondt.
Ellers er det bare en ''slapper-lørdag'' :)
Har datet Hr. Støvsuger og sidder bare og hygger mig lidt nu med computer og fjernsyn.
Tror jeg senere vil ifører mig noget varmt tøj, og så gå en tur og måske tage lidt billeder.
Efteråret er så smukt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar